ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ



«Активне навчання» на практиці: як команда вчителів може змінити середовище своєї школи?
Коли і з чого розпочинаються зміни в шкільній освіті?
·        Хто повинен їх впроваджувати?
·        Як конкретно школа може змінити своє навчальне середовище?
«Школа вчителем стоїть», - писав наш пророк І. Я. Франко. В школі немає іншої людини, крім вчителя, який може провадити навчальну діяльність, а отже, і змінювати навчальне середовище. Для кого працює вчитель? Для учня. Отож, основна ідея школи – це тісна взаємодія, співпраця вчителя і учня в процесі активної навчальної діяльності. Основне завдання вчителя – створити активне і комфортне середовище для дитини і сприяти засвоєнню матеріалу у максимально ефективний спосіб.
         Критичне мислення, співпраця і вирішення реальних проблем – ключові у навчальному процесі. Дуже прикро, але класно-урочна система, традиційна структура школи не мотивує ні вчителів, ні учнів будувати щось якісно нове для себе. Але ж школа – це місце праці вчителя і учня. І водночас школа – це місце, де ми пізнаємо, хто ми. І хто заважає нам, педагогам, створити середовище, де є атмосфера любові, розуміння, служіння, творчості, побудувати разом спільноту, де молоді люди можуть бути визнаними, побаченими і почутими. Якби школа працювала над побудовою класів, як спільноти, тоді школа стала б чимсь більшим, ніж просто конвеєром знань. Вона стала б щасливим місцем, де як відчувають свою цінність, натхнення і приналежність. Це легко чи важко? Це зміни. Це зміни в свідомості вчителя. Бо зміни в свідомості учнів і батьків вже давно відбулися. Учні 21 ст. давно вийшли за рамки простого запам’ятовування і відтворення інформації. Учням в сучасній школі потрібно розвивати навички, які є актуальними сьогодні, які відповідають потребам ринку праці сьогодні, і які будуть залишатися в майбутньому. За такими природніми законами розвитку суспільства розвивається освіта в усьому світі: українська школа не повинна і не може бути за бортом історії і природніх законів розвитку нації.
Чи може конкретна школа змінити своє навчальне середовище? Так, може. Вчительський колектив школи повинен на практиці розпочати впроваджувати інноваційні педагогічні технології. Не потрібно боятися змінюватись. Бо насправді будь-яка педагогічна технологія – це урок. Але урок сучасний, інтерактивний, який має чітку і логічну інноваційну структуру:
1)Очікувані результати;
2)Інтерактивна вправа;
3)Усвідомлення або рефлексія;
4)Висновки, оцінка.
Це структура сучасного уроку із використанням будь-яких сучасних активних технологій.

         Вчительський колектив нашої школи вже 10 років запроваджує такі педагогічні





















  Засідання педагогічних рад в  НВК «СЗШ – ліцей» с.Козьови при ЛНУ ім. І Франка  вже систематично проводяться у нетрадиційній формі.
Вже із 2004 р.  інтерактивна модель є переважаючою для проведення засідань педагогічних рад в нашій школі.
Наприклад, у технології критичного мислення  проведено такі засідання педагогічних рад:
1»Традиції та інновації в сучасній школі. Оптимальна модель їх поєднання».
2.Впровадження в практику роботи педколективу досягнень сучасної педагогічної науки.
3.»Зміни у підходах до структури та змісту уроку. Модель із розвитку критичного мислення».
Протягом  двох останніх років засідання проводяться тільки у технології змішаного навчання. Така інтерактивна модель дозволяє залучити до активної співпраці всіх вчителів одночасно. Процес навчання один одного , взаємодії  між собою дозволяє  кожному вчителю бути самостійним,  донести свою думку та  активно змінюватися самому.
Наприклад, засідання педагогічних рад у технології змішаного навчання:
1.Мотивація учнів. Відповідальність і свобода вчителя.
2.Співпраця вчителя і учня на уроці. Партнерство.





НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
освоюємо матодику KLANZA

































































1 коментар:

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити